marjoleinoekraine.reismee.nl

Einde AIESEC, begin Balkan

Hallo beste lezers!

Het is alweer een tijdje geleden dat mijn project in Oekraine ten einde is gelopen. Morgen zal het ook alweer de laatste dag voor Suus en mij in Boedapest zijn.

Ons wederzien was uitermate aangenaam. Geen problemen, erg soepel. Waarom heb je de mobiele nodig, wij kunnen ook best zonder (direct) mobiel contact elkaar vinden. Met dank aan Willem.

Wachtend op Susanne heeft Marjolein een slaaplocatie bij Elizabeth geregeld. Maar 25 euro voor een appartementje... schoon? Ja wel een beetje, ach wel een vriendelijk mens. Twee nachten van Elizabeth's gastvrijheid genoten en toen toch maar op zoek gegaan naar een goedkoper hostel. En ons geluk gevonden in 'The Groove'. Goedkoop, schoon en uiterst gezellig! Echt! Het personeel is erg behulpzaam en ook met de andere gasten kunnen we het (over het algemeen) goed vinden. Momenteel zijn 2 Canadezen en een Australische Anti-Monopoli aan het spelen. Maarja wij kunnen niet meedoen, we moeten een stukje op de weblog schrijven (en misschien is monopolie ook niet ons favo spel). Ook Philipe uit Oostenrijk is de revue gepasseerd. Hij fietst van Wenen naar India en denkt daar 6 maanden over te doen! We lopen hier veel rond en zien veel. De stad bevalt ons wel! Vandaag een rustig daggie, vooral een cafeetje bekeken en gewoon een beetje zitten en kletsen leverde ons een gratis kop hazelnoot-chocomel op na onze espresso-tandem. Onze toekomst plannen beginnen langzaamaan vorm aan te nemen. Roemenie staat op de planning over twee dagen. We gaan ons best doen om een slaapplekje te vinden in Brasov en we willen onze neuzen ook graag even in de oerbossen van roemenie steken; oerbossnuiven. Nou, jongens en meisjes, wellicht houden we jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen in ons reisplan. Het is hier dusbest leuk.

Köszönöm voor het lezen!

Groeten en liefde,

Marjolein & Susanne

Simone

Köszönöm!!!!!!!! Fijn woord is dat (sziget). Waar zit de klemtoon? ;)
Veel plezierrr! xxxx

Sietke

Leuk om te lezen Maj!
Heel veel plezier daar nog!
Ik was afgelopen week in Polen en Warschau is echt super mooi, dus mocht dat nog op je route liggen, dan raad ik het je aan.
Liefs!!

Judith